2013-11-07

ETENGABEKO HOBEKUNTZA IRAKASKUNTZAN/ MEJORA CONTINUA EN LA ENSEÑANZA

Irakaskuntzak ikaslea izan behar dau protagonista, eta honen ikasketa esanguratsua helburu.
Holan izanda, irakaskuntza metodologiek, etenbako hobekuntza eta berrikuntza beharrezkoa dabe.
Helburu hori errealitate egiteko asmoz, Lauaxeta Ikastolako irakasleek, dagokiezan irakaskuntza, tutoretza, eta familienganako harremanaz gain, berdinen arteko formakuntza bultzatzen daben taldeetan parte hartzen dabe.
Talde honeetan, metologia edo gai baten inguruan lanean aritzen dira, ikerketa lan bat eginaz, Lauaxeta Ikastolan erabilgarriak diran teknika eta tresnak garatuz eta metodologia berriak gelaratuz.
Era honetan, Ikasketa Komunitate edo Talde honeek, etenbako hobekuntza bultzaten dabe gure irakaskuntza metodologietan eta beraz, aldi berean gure ikasleen garapen eta emaitzetan.


El proceso de enseñanza debe tener siempre como protagonista al alumno-a y la consecución de un aprendizaje significativo en este y siendo así, las metodologías empleadas en la enseñanza, requieren dosis de mejora e innovación constantes.
Con ese fin, más allá de las labores de enseñanza, tutorización, seguimiento de los alumnos-as y relación con los padres, todos los profesores-as de Lauaxeta Ikastola, forman parte de un grupo de formación entre iguales con una temática determinada. En cada uno de esos grupos de autoformación, los profesores se encargan de realizar tareas de investigación sobre nuevas metodologías, de desarrollar herramientas propias para Lauaxeta Ikastola, y de su aplicación en el aula. Estas Comunidades de Aprendizaje impulsan así la mejora contínua de nuestras metodologías de enseñanza y del desarrollo y resultados que obtenemos en los alumnos/as.