2015-04-14

EUROPEAN YOUTH PARLIAMENT-EN, LUXEMBUNGON/ EN EL EUROPEAN YOUTH PARLIAMENT, EN LUXEMBURGO



Lauaxeta Ikastola

Lauaxeta Ikastola

Lauaxeta Ikastola
Lauaxeta Ikastolako ikasleak, European Youth Parliament esperientziaren fase internazionalean izan dira, Euskadiren izenean

Aurreko urteetako bide onari ekinez, Lauaxeta Ikastolako ikasleak, European Youth Parliament-en fase internazionalean izan dira. Aurtengoan, Luxemburgon.
Irati Zallo, Ainhoa Larreategi  eta Markel Hernandez, Lauaxeta Ikastolako gazteak doguz, bizkaitarrak, prestakuntza handikoak, eleaniztunak eta kosmopolitak eta European Youth Parliament-en nazioarteko fasean izan dira, Luxemburgon, pasatako martxoak 30, 31 eta apirilak 1ean.
European Youth Parliament, ikasleek, ingelesez eta 3 minutu ingurutan, europear legediari buruzko gai ezberdinak defenditu (inmigrazioa, energia, barne eta kanpo politika, ekonomia, …) eta beste taldeen argudioak gainditu behar dabez.
Ikasleak, esperientzia honetan “oso pozik” aritu dira eta euren esanetan  “era erakargarri batetan ikasteko aukera izan dabe, ingelesa aberastu eta gaur eguneko gaietan sakonduz” Eneko Larrea, taldearen koordinatzaile eta ikastolako irakasleen hitzetan.

Lauaxeta Ikastola

Lauaxeta Ikastola

Alumnos de Lauaxeta Ikastola han acudido a la fase internacional del European Youth Parliament, en representación de Euskadi

Dando continuidad a la senda iniciada en los cursos anteriores, los alumnos/as de Lauaxeta Ikastola acudieron en esta ocasión a la fase internacional del Parlamento Europeo de los Jóvenes, celebrada en Luxemburgo.
Son jóvenes, vizcaínos, sobradamente preparados, políglotas y cosmopolitas y tomarán parte en la sesión internacional del European Youth Parliament.
Irati Zallo, Ainhoa Larreategi y Markel Hernández, alumnos de la ikastola Lauaxeta acudieron a la fase internacional del European Youth Parliament, que este año se celebró en Luxemburgo los días 30 y 31 de marzo y 1 de abril.
El Parlamento Europeo de los Jóvenes, es un encuentro en el que los alumnos de diferentes centros y estados deben defender en inglés y en apenas tres minutos diferentes temas sobre la legislación europea (inmigración, energía, política de interior y exterior, economía…) y rebatiendo los argumentos de otros participantes.
En palabras de Eneko Larrea, profesor coordinador de este grupo, “los alumnos, se han visto muy motivados por la posibilidad que esta experiencia les ofrece para profundizar de manera atractiva, en conocimientos de actualidad internacional y practicar el inglés”.