2013-12-10

GURE SEME-ALABEN ELIKADURAREN GARRANTZIA/ IMPORTANCIA DE LA ALIMENTACIÓN DE NUESTROS HIJOS-AS

Gure seme-alaben hezkuntzari dagokionez, elikadura-hezkuntza ere jorratu behar dogu, euren osasunarengan daukan eragina argia bait da. Horretaz gain,  ikasketa edota aurrean dauken edozein beste erronkatarako arrakastari dagokionez lotura zuzena dauka: alimentuetatik lortzen daben energia maila, elikagai eta bitaminen ondorioz garatzen dabezan defentsak, ...
Elikadura egoki baten bitartez, bizitzarako "gasolina" emongo deutsegu eta norbere buruaren alde era osasuntsu batetan konportatzeko ohitura.
Txikitatik ohitura egokiak lantzen laguntzen deutsegun heinean, arlo honetan behintzat zailtasunik ez izaten  lagunduko deutsegu eta jarrera osasuntsuak era automatiko batetan garatzen. Egin daigun ba, elikaduran ere, euren alde.
Irakurketa interesgarri batzuk eskeintzen deutsuguz:
Familian jateko ohitura
Familian jatea eta adikzioak
Elikadura osasuntsua



 La alimentación de nuestros hijos-as es otro ámbito en el que nos corresponde educar a nuestros hijos-as en la medida en que guarda una relación directa con su salud. Y no solo con su salud física, puesto que su rendimiento académico o su rendimiento en cualquier otra tarea u objetivo que deseen acometer, depende entre otros factores de su alimentación: la energía que obtienen de los alimentos, las defensas que generan gracias a determinados nutrientes y vitaminas, ...
Con una buena alimentación por tanto les ofrecemos una buena "gasolina" para la vida y al mismo tiempo la importancia de cuidar de sí mismos. 
En la medida en que desde pequeños les procuremos unos buenos hábitos en lo que se refiere a la alimentación, les estaremos ofreciendo un aprendizaje que no les requerirá mayor esfuerzo, puesto que con el tiempo se convertirá en una conducta automática e intregrada en su habitualidad.
Te ofrecemos unas lecturas de interés:
Comer en familia
Comer en familia y adicciones
Alimentación saludable