2015-06-22

GARAPENERAKO, FEEDBACK-A/ FEEDBACK, PARA EL DESARROLLO PERSONAL

#Lauaxeta #ikastola #feedback
Gure seme-alaben, ikasleen eta geure garapen propiorako ere, feedback edo erretroalimentazioa, baliabide ezinbestekoa dogu. Beronen bidez, beste pertsona batek, gure jokaera eta jarduerari buruz dauen ikuspuntua eta egin daikegunari buruzko ideiak ere emotea posible egiten da eta berau oinarri lez hartuta, gure garapena bideratu daikegu.
#Lauaxeta-n, hain zuzen ere, gure ikasleen garapen pertsonalerako, feedback-a, egunerokoan erabiltzen dogu.
Baina, ze ezaugarri izan behar dauz, feedback-ak eragingarria izan daiten?
Hona hemen batzuk:
21 características del feedback efectivo

En el desarrollo de nuestros hijos/as, alumnos/as o incluso en el desarrollo propio, el feedback o retromalimentación, resulta una herramienta de gran utilidad. 
Mediante el feedback, otra persona nos aporta su punto de vista respecto a nuestra forma de hacer, nuestros puntos fuertes y áreas de mejora, enriqueciendo así nuestra apreciación personal y permitiendo desde ese base, establacer acciones de mejora.
En Lauaxeta, es algo que aplicamos de forma cotidiana con los alumnos/as, pero, ¿qué características debe tener un feedback para ser efectivo? He aquí algunas ideas...
21 características del feedback efectivo